Mirzo Ulug‘bek nomidagi O‘zbekiston Milliy universiteti
Magistratura
- «UMS» MChJ Sotuvlar va marketing blokining faoliyatiga rahbarlik qiladi;
- Kompaniya strategiyasi va rivojlanish rejasini ishlab chiqadi;
- Marketing tashabbuslarini ishlab chiqish va amalga oshirish jarayonlari samarali kechishini, kompaniya bo‘linmalarining marketing, sotuvlar, reklama va abonentlarga xizmat ko‘rsatish yo‘nalishidagi faoliyatini muvofiqlashtirib boradi;
- Kompaniyaning o‘z sotuvlar ofislarida, hamkorlarning ofislarida, axborot-ma’lumot markazida va kompaniyaning boshqa resurslarida abonentlarga hammabop, tezkor va sifatli xizmat ko‘rsatilishini ta’minlaydi;
- «UMS» MChJning chakana bozor va biznes-bozor segmentlariga nisbatan umumkorporativ strategiyasini ishlab chiqadi hamda bajarilishini nazorat qiladi;
- Kompaniya hamda Sotuvlar va marketing blokining asosiy maqsad ko‘rsatkichlari bajarilishini ta’minlaydi, Sotuvlar va marketing bloki oldiga qo‘yilgan vazifalar sifatli hamda o‘z vaqtida bajarilishini nazorat qiladi va ta’minlaydi;
- Yangi mahsulot va xizmatlar joriy etilishi hamda ommalashtirilishini ta’minlaydi;
- «UMS» MChJ Sotuvlar va marketing blokining yo‘nalishlari bo‘yicha byudjetlash hamda resurslarni taqsimlash jarayonlarini tashkil qiladi;
- «UMS» MChJ Sotuvlar va marketing blokining byudjeti ijrosini nazorat qiladi;
- Mijozlarni jalb etish va kompaniya abonentlarini ushlab qolish jarayonlarini tashkil qiladi;
- Kompaniya servislari va xizmatlari media-rejalashtirilishini, reklama qilinishi va internetda ommalashtirilishini tashkil qiladi;
- «UMS» MChJ brendi siyosatini muvofiqlashtirib turadi.